Den nya butiken har öppnat!

Idag öppnade den nya butiken! Jag var inne en timme tidigare än vanligt för att allting skulle hinna komma ut till butiken och organiseras och så, så de behövde lite extra hjälp. Men butiken är så otroligt vacker! Den är väldigt stor (om man jämför med den andra tillfälliga butiken de hade) och de säljer verkligen JÄTTEMYCKET saker nu. Tidigare var det bara några få limpor och frallor och några småbitar, men nu är hela butiken fylld med olika sorters frallor, bröd i mängder, bakelser, tårtor, påskgodis, småkakor, mjuka kakor, ALLT MAN KAN TÄNKA SIG. Det är verkligen jätteroligt att få vara med på en sådan stor grej som att öppna upp en ny butik och alla var verkligen superglada och spända hela dagen, till och med jag! 
 
Dagen gick då ut på att förbereda och fixa och dona massa i butiken och sedan småfixa med lite annat. Jag fick gå hem relativt tidigt idag, vilket var skönt då jag var lite trött från att ha gått upp vid 4. Men det var superroligt iallafall, och imorgon är det en ny dag som troligtvis kommer vara lika spännande!
 
    
 
    
 
Jag har tyvärr inga bilder på butiken, då jag glömde fota idag. Men jag ska försöka komma ihåg det imorgon så att ni också får se hur fint det är!
 
Ha det bra så länge!
Ellinor

Kommentera här: