Een korte dag

 
Idag var det en riktigt kort dag. Jag fick doppa ett typ av bröd i vad jag tror var majssmulor, eller något liknande, och sedan pudra på vetemjöl på några andra frallor. Efter att de sedan hade bakats av i ugnen fick jag packa alla bröden i påsar och sedan var vi klara! De sa att måndagar alltid är korta, plus att en av bagarna hade kommit in en timme tidigare idag, så allting gick bara väldigt fort! Men det var ganska skönt för min del, för då hann jag träffa min mamma och mina systrar en sista gång innan de åkte! Jag cyklade förbi hotellet efter att jag hade slutat och sedan så fikade vi lite, innan jag vinkade av dem vid bussen. 
 
    
 
 Nu ska jag och Kristin ha lite spamys! Hoppas ni får en fin vecka!
 
Många kramar Ellinor!

Kommentarer:

1 Mona:

Oj, ja det lät verkligen som en kort dag! Men bra med lite extra tid med familjen :-) Ha det så jättebra nu!
Kraaaaaaaaam Mona

Kommentera här: